امضای تفام‌نامه همکاری با موضوع همکاری در شناسایی، بررسی و رتبه‌بندی فرصت‌های سرمایه‌گذاری

 تفاهم‌نامه همکاری در سیاست‌گذاری و راهبری فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فن‌آفرینی میان جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی و دفتر منطقه‌ای نخبگان شهید فهمیده (منطقه مرکزی کشور) به امضا رسید. این تفام‌نامه با موضوع همکاری در شناسایی، بررسی، تحلیل، داوری و رتبه‌بندی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مورد علاقه طرفین این تفاهم‌نامه و معرفی آن‌ها به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان علاقه‌مند منعقد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه که به مدت 3 سال منعقد شده دفتر منطقه‌ای نخبگان شهید فهمیده (منطقه مرکزی کشور) متعهد می‌شود اولویت‌های سرمایه‌گذاری و سیاست‌ها و حمایت‌هایی که مدنظر دارد را به صورت دقیق به دبیرخانه جشنواره معرفی نماید و دبیرخانه جشنواره موظف است هماهنگی‌های لازم را به عمل آورده، و در جلسات ویژه نخبگان، کارآفرینان و طراحان کسب و کار حضور به هم رسانده و اولویت‌های سرمایه گذاری خود را برای مخاطبین تشریح نماید.
همچنین دبیرخانه جشنواره شیخ بهایی متعهد می‌شود در بروشور، پوستر و وب سایت جشنواره به آدرس www.shtf.ir، نام و لوگوی دفتر منطقه‌ای را به عنوان حامی معنوی جشنواره منتشر نماید.
همچنین متن کامل اعلام شده توسط دفتر منطقه‌ای در مورد اولویت‌های سرمایه‌گذاری تصویربرداری نموده و به نحو مقتضی آن را در بین علاقمندان منتشر کند.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا