گزارش تصویری از کوچک ترین خودروی برقی جهان

با پیشرفت صنایع خودرو سازی و رشد ترافیک در شهرها و به خصوص تبدیل شدن این پدیده به یک معضل بزرگ در کلان شهر ها، نیاز به خودروهای کوچک و کم مصرف بیش از پیش احساس شد. از این رو کمپانی های خودرو سازی به ساخت خودروهای کوچک، کم مصرف و کم قدرت شهری روی آوردند.

این محصول که i-Road نام دارد و خودرویی برقی است که تنها بر روی سه چرخ سوار شده است.

قابلیت هایی نظیر پارک آسان این خودرو ها و همچنین عبور راحت آنها از میان وسایل نقلیه سنگین، به سرعت آنها را در بازار محبوب کرده است. شرکت خودروسازی تویوتا نیز از این ایده استفاده کرده، آن را به خوبی پیشرفت داده و از این ایده برای ساخت یکی از بهترین خودروهای کوچک شهری استفاده کرده است.

نتیجه این فرایند به یک محصول ویژه منتهی شده است که i-Road نام دارد و خودرویی برقی است که تنها بر روی سه چرخ سوار شده است. این خودرو از لحاظ کاربری بسیار مشابه نمونه های موجود در بازار است با این تفاوت که بنا بر اظهارات کمپانی تویوتا، زمانی که سوار آن می شوید، این خودرو را بسیار دوست داشتنی تر و سرگرم کننده تر از یک وسیله نقلی شهری می یابید.

از جمله مزایای ویژه این خودرو می توان به ساختار منحصر به فرد چرخ های آن اشاره کرد که در سر پیچ ها به شکل منحصر به فردی خم می شوند و این امر موجب چرخش راحت تر بدنه خواهد شد.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا