گزارش تصویری از نشست همکاری های اقتصادی آسیا اقیانوسیه

نشست همکاری های اقتصادی آسیا و اقیانوسیه Asia-Pacific Economic Cooperation (APEC) به میزبانی کشور فیلیپین برگزار شد .

این نشست که به عنوان یکی از رویدادهای مهم اقتصادی در سطح قاره کهن محسوب می شود در محل سالن بین المللی رسانه های شهر مانیل International Media Center in Manila آغاز به کار کرده است .

در این نشست ، کارشناسان اقتصاد وبازرگانی با بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود به ارائه راهکارهایی برای توسعه اقتصاد و بازرگانی کشورهای حوزه آسیا و اقیانوسیه پرداخته و نظریات جدید پژوهشگران در این رابطه ارائه شد . این نشست که به عنوان یکی از رویدادهای مهم اقتصادی در سطح قاره کهن محسوب می شود در محل سالن بین المللی رسانه های شهر مانیل International Media Center in Manila آغاز به کار کرده است .

به گزارش خبرگزاری شین هوا ،  نمایندگان کشورهای مختلف قاره آسیا و اقیانوسیه از روز 18 نوامبر ( برابر با بیست و هفتم آبان ماه ) در فیلیپین گرد هم امده اند تا با تبادل نظر ، فرصت های جدیدی در اقتصاد مشترک این قاره فراهم کنند . از نکات قابل توجه در این نشست ، پوشش خبری گسترده آن توسط نمایندگان رسانه های مختلف جهان است که بر اساس گزارش های منتشر شده در این رابطه ، بیش از 3 هزار خبرنگار به صورت مستقیم در این نشست حضور یافته و اخبار آن را پوشش داده اند . در این گزارش تصویری گوشه هایی از این رویداد مهم اقتصادی مشاهده می شود .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا