بزرگترین شرکت «آی.تی» کره در راه ایران

 شرکت «پی.او.اس.سی.او» که یکی از شرکت های بزرگ پیشرو کره ای در حوزه «آی.تی» و «آی.سی.تی» محسوب می شود، امروز – چهارشنبه – اعلام کرد که در پی برنامه ریزی دقیق برای حضور در بازار ایران است.
این شرکت علاوه بر کار تخصصی در حوزه فن آوری اطلاعات، در زمینه های مختلف تاسیساتی از جمله تجهیز سیستم های فرودگاهی نیز فعالیت دارد. 
خبرگزاری یونهاپ گزارش کرد که این شرکت کره ای فضای مثبت ایجاد شده بعد از توافق جامع هسته ای را دلیل حضور خود در بازار ایران عنوان کرده است.
شرکت کره ای «پی.او.اس.سی.او» امروز در بیانیه ای اعلام کرد که به پیگیری فرصت های تجاری در تعامل با ایران به عنوان کشوری که تحریم های آن در حال لغو شدن هستند، می اندیشد.
کره جنوبی مدتی قبل در بیانیه ای رسمی که از سوی وزارت امور خارجه این کشور صادر شد، اعلام کرد که سئول از هیچ تلاشی برای گسترش و تقویت مناسبات سیاسی و اقتصادی با ایران دریغ نخواهد کرد و شرایط پیش آمده بعد از توافق وین مسیر این همکاریها را هموارتر کرده است.
به گزارش ایرنا،در پی توافق ایران با کشورهای 1 5 و آغاز روند رفع تحریم های بین المللی علیه کشورمان، نوعی رقابت آشکار میان کشورهای غربی و شرقی برای حضور در بازار ایران و برقراری مناسبات تجاری با تهران آغاز شده است که در این میان به نظر می رسد کشورهای آسیایی به ویژه چین، کره جنوبی و ژاپن برنامه های ویژه ای برای تعامل با تهران مدنظر دارند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا