جشنواره ملی بازی و اسباب بازی 5 اسفند در دانشگاه شریف برپا می شود

به گزارش ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، یکی از اهداف مهم و مورد توجه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تقویت‏ روح‏ بررسی‏ و تتبع و ابتکار در تمام‏ زمینه‏ های‏ علمی‏، فنی‏، فرهنگی‏ و اسلامی‏ از طریق‏ تاسیس‏ مراکز تحقیق‏ و تشویق‏ محققان از طریق برگزاری جشنواره هایی برای معرفی محصولات فرهنگی و تشویق فعالان و پژوهشگران حوزه های مختلف علم و فناوری خصوصاً در حوزه بازی و اسباب بازی است.

در همین راستا دانشگاه صنعتی شریف با توجه به تجربیاتی که سال های گذشته با برگزاری مسابقه ملی اسباب بازی، نمایشگاه صنعت اسباب بازی، سمینار تخصصی طراحی اسباب بازی و همچنین کارگاه های مختلف آموزشی در زمینه بازی و اسباب بازی داشته است و با برگزاری جشنواره ملی بازی و اسباب بازی به دنبال ایجاد بستری است که ضمن تکریم مقام اندیشمندان و نخبگان حوزه آموزش، طراحی و تولید اسباب بازی، زمینه های تعامل و همکاری علمی را میان فعالان حوزه اسباب بازی را نیز فراهم سازد. 

جشنواره ملی بازی و اسباب بازی دانشگاه صنعتی شریف با هدف تحقق اهداف والای نظام جمهوری اسلامی در راستای توجه هرچه بیشتر به رشد کودکان در فرهنگ غنی ایرانی، اسلامی برنامه ریزی شده است.

این جشنواره در چهار محور مسابقه ملی طراحی و ساخت اسباب بازی، نمایشگاه صنعت اسباب بازی، سمینار توسعه دانشبنیان صنعت اسباب بازی برگزار می شود. 

در سومین دوره مسابقه ملی طراحی و ساخت اسباب بازی 256 تیم از سراسر کشور شرکت کردند که در این میان 163 تیم موفق به ساخت اسباب بازی های خود شدند.

پس ازبررسی های به عمل آمده توسط تیم کمیته داوری 80 تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند که داوری مرحله نهایی این مسابقه در روزهای ششم و هفتم اسفندماه در نمایشگاه صنعت اسباب بازی که در طبقه سوم ساختمان اداره امور تغذیه برپا می شود، انجام خواهد شد.

نمایشگاه صنعت اسباب بازی نیز در روزهای 5 تا 8 اسفند در دانشگاه صنعتی شریف برپا خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://sutstudents.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا