ابتکار عمل گوگل برای حل معمای بیماری‌های قلبی

بیماری های قلبی عامل اصلی مرگ و میر در بسیاری از کشورهای جهان است. تنها در آمریکا و از هر چهار مرگ، یک مورد به دلیل بیماری های قلبی و عروقی روی می دهد.پزشکان در سراسر جهان توصیه هایی برای کاهش این روند ارایه می کنند که ایجاد تغییراتی در سبک زندگی، استفاده از رقیق کننده های خون و همچنین انواع اعمال جراحی از جمله مواردی است که روند مرگ و میر ناشی از ناراحتی های قلبی را کاهش می دهد.

با این حال هنوز دانشمندان اطلاعات اندکی درباره چگونه روی دادن مرگ ناشی از بیماری های قلبی در اختیار دارند و این درحالی است که بررسی های زیادی در این زمینه صورت گرفته است.

اکنون گوگل و انجمن قلب آمریکا (AHA) همکاری بی سابقه ای را آغاز کرده اند تا تحولی بزرگ در تحقیقات مربوط به کشف مکانیسم مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی ایجاد کرده و در نهایت به این دسته از بیماران کمک کنند تا به زندگی خود ادامه دهند.

بر اساس این همکاری بزرگ، مرکز علوم زندگی گوگل و انجمن قلب آمریکا پس از بررسی ایده هایی که قرار است از اوایل سال ۲۰۱۶ دریافت شود، کمک تحقیقاتی ۵۰ میلیون دلاری را طی مدت ۵ سال به تیم برتر اعطا خواهد کرد.

به گزارش مهر، هدف از راه اندازی این ابتکارعمل کشف بخشی از معماهای حل نشده مکانیسم بیماریهای قلبی است تا بدین ترتیب به میلیونها تن در سراسر جهان که مبتلا به این دسته از بیماری ها هستند کمک شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا