آشنایی کودکان با فضا در نمایشگاه اسباب بازی های فضایی

به گزارش مهر، این نمایشگاه به تازگی در نیویورک آغاز به کار کرده و در آن انبوهی از عروسک ها و اسباب بازی های متنوع و مرتبط با حوزه فضا به نمایش درآمده است.

در این نمایشگاه جذاب، نه تنها طیف متنوعی از اسباب بازی های فضایی به نمایش درآمده است بلکه انواع گجت ها نیز در معرض دید عموم قرار گرفته است.

استفاده از تازه ترین فناوری های نوظهرو در زمینه منابع نوری و حرکتی در این عروسک ها موجب شده تا سیستم هایی ساخته شود که شباهت زیادی به تصورات کودکان درباره فضا و موجودات فضایی داشته باشند.

در این نمایشگاه بزرگترین تولید کنندگان اسباب بازی و بازی های علمی و فکری حضور دارند و تازه ترین محصولات خلاقانه خود را به نمایش گذاشته اند.

معمولا ایده هایی که در نمایشگاه اسباب بازی های فضایی نیویورک به نمایش درمی آیند به زودی سر از بازارهای جهانی درمی آورند.

از جمله شرکت هایی که در این نمایشگاه علمی حضور یافته اند WowWee و LEGO هستند که تازه ترین دستاوردهایشان در عرصه اسباب بازی های فضایی را به نمایش عموم گذاشته اند.

اسباب بازی های پهپادی و روبات های چرخ دار از جمله فناوری های جدیدی است که با توجه به گروه سنی کودکان طراحی شده و در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا