دستور ویژه رئیس جمهور درباره جلسات شورای فضای مجازی

 ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در مورد لزوم پویایی شورای عالی فضای مجازی اظهار داشت: برخی از اعضای شورای عالی فضای مجازی نسبت به کم تشکیل شدن جلسات این شورا اعتراض دارند و این اعتراض نیز وارد است.

فیروزآبادی تاکید کرد: شخص رئیس جمهور نیز اعلام کرده که امسال حتما جلسات بیشتری برای شورای عالی فضای مجازی ترتیب داده شود. شخصا نیز به اینجانب مطرح کردند که در هرماه بیش از یک جلسه و حداقل ۲ جلسه داشته باشیم و این جلسات هر شنبه برگزار شود.

دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه در دوره جدید طی دو ماه ۲ جلسه شورا برگزار شده است، ادامه داد: این تعداد از حد قانونی کمتر نیست اما در حال برنامه ریزی هستیم که این جلسات افزایش یابد تا بتواند پاسخگوی نیازهای فضای مجازی کشور باشد.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با تاکید براینکه فضای مجازی نیازمند تدوین سیاستگذاریهای کلان است، اضافه کرد: اعتراض برخی اعضای حقیقی در این مورد وارد است و این فضا نیازمند برگزاری جلسات سیاستگذاری بیشتری است.

وی گفت: اما با این وجود برغم میل باطنی رئیس جمهور، تاکنون موفق به افزایش تعداد جلسات شورای عالی فضای مجازی به بیش از یک ماه نشده ایم.

فیروزآبادی در پاسخ به این سوال که آیا جلسه آینده شورای عالی فضای مجازی هفته آینده برگزار می شود گفت: خیر، هفته آینده این جلسه برگزار نخواهد شد.

به گزارش مهر، آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی ۲۵ مهرماه برگزار شده بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا