همکاری ۲۰۰ مرکز علمی جهان با جایزه مصطفی(ص)

 مهدی صفاری‌نیا ، رئیس پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم ضیافت چهره‌های ماندگار و مسئولان برگزاری جایزه مصطفی(ص)،ضمن بیان اهداف این جایزه علمی، به فعالیت‌های انجام شده در راستای شناسایی و معرفی برترین‌های علم و فناوری جهان اسلام پرداخت و گفت: جایزه مصطفی بالاترین نشان علم و فناوری جمهوری اسلامی را دارد.

وی افزود: استقبالی که دانشمندان علمی و پژوهشی در سراسر جهان اسلام و کشورهای مسلمان از این جایزه داشتند فراتر از انتظار ما بوده و تصور ما این است که توانسته‌ایم در دوره اول  بخش مهمی از اهدافی که در اساسنامه جایزه بوده را پوشش دهیم.

دبیر شورای سیاست گذاری جایزه مصطفی(ص) از ایجاد ارتباط مستمر با بیش از ۷۰۰ دانشمند و پژوهشگر برتر جهان اسلام در سراسر جهان خبر داد و شبکه‌سازی در سطح بین‌الملل را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در مسیر ایجاد فضای همکاری و تعامل بین متخصصان و دانشمندان کشورهای اسلامی برشمرد.

به گفته وی، دویست مرکز علمی در سطح جهان با جایزه همکاری می‌کنند و تاکنون این جایزه به ۱۳ هزار مخاطب از مراکز علمی-پژوهشی دنیا معرفی شده است.

صفاری‌نیا افزود: مراسم اعطای جایزه مصطفی(ص) از سوم تا هشتم دی‌ماه امسال مقارن با میلاد پیامبر اکرم(ص) و همزمان با هفته وحدت است در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، جواد صالحی، حسن ظهور، بهمن مهری، عبدالصمد حاج صمدی، جلیل رسولی، مهدی بهزاد، محمدرضا اسلامی، غلامعلی افروز، سیدعلی موسوی گرمارودی، غلامحسین ابراهیم دینانی، شهربانو عریان، حسن ابراهیم‌زاده، عباس شفیعی، علی نصیریان، غلامرضا پورمند، سیدمحمد بلورچیان، علی معلم دامغانی، محمد حسین حلیمی، سیدکمال‌الدین یادآور نیک‌روش، هاشم رفیعی‌تبار، سیدعباداله محمودیان، شکوه نوابی‌ژاد، احمد سمیعی گیلانی، فتح‌اله مجتبایی و علی درویش‌زاده چهره‌های ماندگار حاضر در این مراسم بودند.

 این ضیافت با هدف معرفی جایزه علمی و فناوری مصطفی(ص) و جلب مشارکت چهره‌های ماندگار در نهاد جایزه برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا