بانکها مکلف به حمایت مالی از طرح‌های دانش بنیان شدند

علیرضا دلیری در گفتگو با مهر، گفت: طی توافقاتی که با مدیر عاملان پنج بانک (کشاورزی، صنعت و معدن، سپه، رفاه کارگردان، صادرات )، رئیس صندوق توسعه ملی و معاون علمی و فناوری  شده قرار است طرح های دانش بنیان و فناور در اولویت حمایت مالی قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه بدین وسیله شرایط مساعدتری برای طرح های دانش بنیان و فناور فراهم خواهد شد، اظهار داشت: از این به بعد بر این بانکها تکلیف شده است تا از محل منابع صندوق توسعه ملی با سرعت و در کوتاه ترین زمان، طرح های دانش بنیان را در اولویت پرداخت حمایت مالی قرار دهند.

دلیری با بیان اینکه این حمایت ها در صورتی امکان پذیر است که طرح های دانش بنیان  از سوی معاونت علمی و فناوری به این بانک ها معرفی شوند، عنوان کرد: از این طریق اولویت  منابعی که صندوق توسعه ملی برای بانک ها دارد به طرح های دانش بنیان اختصاص می یابد.

دلیری افزود: با این کار قصد داریم که بانکها به تجربه ای  دست بیابند تا بتوانند منابع خودشان را به حوزه دانش بنیان وارد کنند.به گفته وی، این منابع جدید برای حمایت از طرح های دانش بنیان و فناور است و جدا از صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا