ایجاد شبکه اجتماعی 'پیشرفت' با حضور نخبگان

به گزارش  ایرنا از جهاد دانشگاهی، دکتر حسین طیبی در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه این نهاد درصدد ایجاد یک شبکه اجتماعی در زمینه پیشرفت ایرانیان است، گفت: این شبکه اجتماعی نظرات نخبگان کشور را برای رسیدن به یک الگوی مناسب برای اداره جامعه به گوش مسوولان کشور می رساند. 

وی افزود: یکی از نقاط ضعف در کشور ما نبود ارتباط قوی و منسجم بین نخبگان و مسوولان است از این رو تلاش داریم با راه اندازی این شبکه اجتماعی نظرات نخبگان کشور را برای رسیدن به یک الگوی مناسب برای اداره جامعه به اطلاع مسوولان کشور برسانیم.

طیبی همچنین در مورد راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: این پایگاه اطلاع رسانی حاوی مطالب، مقاله ها و آثار فرهنگی و هنری برتری است که به هشت دوره برگزاری جشنواره ملی بهار با محوریت شعار سال و به همت جهاد دانشگاهی ارسال شده است.

وی اظهار کرد: نام گذاری سال های مختلف از طرف رهبر معظم انقلاب بار معنایی در ارتباط با توسعه کشور دارد و محوریت آن نیز توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور است که جهت گیری صحیح مردم و مسوولان را مشخص می کند.

طیبی با اشاره به فعالیت جهاد دانشگاهی از سال 86 در مورد برپایی جشنواره بهار با محوریت شعار سال، اظهار کرد: این جشنواره طی هشت دوره برپا شد تا راهکارهای اجرایی شدن شعار سال بررسی شود.

وی بر ضرورت ارزیابی عملکرد جشنواره بهار طی هشت دوره تاکید و تصریح کرد: باید بررسی کرد که برگزاری این جشنواره تا چه میزان در هدایت ذهنی دانشجویان تاثیر داشته است تا نقاط قوت و ضعف آن مشخص و در برگزاری این جشنواره طی دوره های آینده مدنظر قرار گیرد.

طیبی ایجاد پایگاه اطلاع رسانی پیام نوروزی مقام معظم رهبری را سبب تجمیع فعالیت های پژوهشی صورت گرفته در زمینه شعار سال عنوان کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا