مواج بودن خلیج فارس و تنگه هرمز در سه روز آینده

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا گفت: براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در بعدازظهر امروز سه شنبه بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان های واقع در شمال غرب، شمال شرق، شرق و ارتفاعات البرز شرقی رخ خواهد داد.

به گفته وی، فردا چهارشنبه ناپایداری های این نواحی، افزایش یافته و رگبار و رعد و برق و وزش باد در مناطق ذکر شده پیش بینی می شود.

وی ادامه داد:‌ چهارشنبه رگبار و رعد و برق و وزش باد در شمال آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، شمال سمنان، نیمه جنوبی گلستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد،‌شمال غرب کرمان، شمال شرق فارس و وزش باد شدید در کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی پیش بینی می شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور در روز پنجشنبه نیز گفت: در شمال غرب، بخش هایی از غرب و نیمه شرقی کشور بارشهای پراکنده در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می شود.

وظیفه ادامه داد: در سه روز آینده وزش باد در استان های واقع در نیمه شرقی و استان های سمنان، قم، مرکزی و اصفهان به نسبت شدید پیش بینی می شود که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی همچنین درباره هوای استان تهران نیز اظهار کرد: آسمان پایتخت امروز صاف و در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود. هوای این استان در روز چهارشنبه نیز کمی ابری و دربعد ازظهر همراه با افزایش ابر بوده و در برخی ساعات وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

به گفته مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، روز پنجشنبه آسمان تهران کمی ابری و در برخی نقاط وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا