اختراع کفش‌هایی که رشد می‌کنند

به گزارش مهر، اختراعات بسیاری تولید می شوند اما برخی از آنها به دلیل کاربرد متفاوتی که دارند با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان مواجه می شوند در نتیجه بیش از سایر اختراع ها مورد استفاده قرار می گیرند. از میان آنها می توان به اختراع جدیدی اشاره کرد که با هدف کمک به افراد فقیر ساخته و تولید شده است.

کفش قسمت مهمی از پوشاک را تشکیل می دهد تا پاها را از هر گونه آسیب یا بیماری احتمالی محفوظ بدارد اما خانواده های فقیر از خرید کفش هر ساله برای کودکان خود محروم هستند. این اختراع کفش های متفاوتی هستند که رشد می کنند و برای افرادی که فقیر بوده و از توانایی مالی مناسبی برای خرید سالانه کفش برخوردار نیستند، مناسب هستند. این صندل ها توسط Kenton Lee و با هدف کمک به کودکان فقیر و بی بضاعت ساخته شده است.

وی می گوید :« انگیزه اصلی من برای ساخت چنین کفش هایی زمانی قوت گرفت که به کنیا سفر کردم و در آنجا شاهد پا برهنه بودن کودکان زیادی بودم، در نتیجه تصمیم گرفتم تا به نیاز چنین افرادی بپردازم. زیرا چنین کودکانی با مشکلات و بیماری های متعددی از جمله عفونت ها، انگل ها و … دست به گریبان بودند. این کفش ها از انعطاف پذیری خاصی برخوردار هستند که به مصرف کنندگان اجازه می دهند سایز آنها با توجه به سن و اندازه کف پا قابل تنظیم و متغییر باشد.»

این صندل ها در دو سایز بزرگ و کوچک تولید شده و تا ۵ سایز رشد کرده و حداقل عمر مفید آنها نیز ۵ سال اعلام شده است.

کفش

 
 
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا