ضرورت دانش بنیان شدن شرکت های حوزه تجارت الکترونیکی

 در جلسه ای که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، ناصرعلی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای، تعدادی از اعضای کمیسیون تجارت الکترونیکی و جمعی از مدیران معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، مسائل و مشکلات پیش روی کسب و کار تجارت الکترونیکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سعادت با اظهار امیدواری از رسیدگی معاونت علمی و فناوری درخصوص این موضوع ادامه داد: خوشبختانه با دید بسیار مثبت و مشتاقی که معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور نسبت به جوانان نخبه و حمایت از آنان دارند، قول های مساعدی برای پیگیری این موضوع در معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور داده شده است.
وی اظهار کرد: موضوع دیگری که در جلسه با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و مدیران این مرکز مطرح کردیم این بود که سازمان امور مالیاتی باید میان فروش معمولی اجناس در فروشگاه ها و فروش آنلاین تفاوت قائل شود و ضرورت دارد اجرای قوانین مالیاتی در حوزه تجارت الکترونیکی با توجه به ماهیت فروش در این فضا اصلاح شود.
رئیس سازمان نظام رایانه ای کشور گفت: از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور درخواست کردیم که با توجه به قوانین موجود به حل این مشکلات کمک کند.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای و مسئول کمیسیون تجارت الکترونیکی در ایت جلسه که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بود، مشکلات حوزه تجارت الکترونیکی را مطرح کردند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا