کنگره بین‌المللی ارتودنسی برگزار شد

این کنگره که از سوی انجمن ارتودنسی بریتانیا (BOS) سازماندهی شده بود، میزبان دندانپزشکان، متخصصان ارتودنسی، تکنسین‌های دندانپزشکی، کارشناسان سلامت دهان و دندان از سراسر جهان بود که برای آگاهی از آخرین پیشرفت‌ها و فناوری‌های نوین در حوزه ارتودنسی گردهم آمده بودند.

این کنگره در دو بخش: ارائه مقاله از سوی ارتودنسیت‌ها و ارائه پوستر از سوی کارشناسان سلامت دهان و دندان و پیراپزشکان برگزار گردید. دندانپزشکی کودکان، کنترل عفونت، ایمپلنت، اندودنتیکس، اپیدمیولوژی، میکروبیولوژی، پریودنتولوژی، لیزر، بهداشت دهان، جراحی دهان، سرطان دهان، مهمترین محورهای کنگره ارتودنسی ICCE2015 را تشکیل می‌دادند.

دکتر سباستین بامگرتل از دانشگاه کیس وسترن ریزرو، دکتر فلاویا ارتزی از دانشگاه ایالتی ریو د ژانیرو، دکتر دونالد بردن از دانشگاه کوئین، دکتر جی باومان از دانشگاه سنت لوئیس و از اعضای فدراسیون جهانی ارتودنتیست‌ها (WFO)، دکتر تئودور الیادس از دانشگاه زوریخ، دکتر بودن لودویگ از دانشگاه هامبورگ، دکتر میرکو رافائینی از دانشگاه پارما، سخنرانان اصلی این کنگره بودند.

ارتودنتیست‌ها، دندانپزشکان و پیراپزشکانی از کشورهای آمریکا، آلمان، انگلیس، استرالیا، ایتالیا، بلژیک، روسیه، ژاپن، سوئد، هند، با ارائه 92 مقاله و پوستر در این کنگره حضور داشتند.

پیش از برگزاری کنگره اصلی، دوره آموزشی ویژه‌ای تحت عنوان: Contemporary Treatment for Missing Teeth in Growing Patients Autotransplantation – The Natural Choice در کالج سلطنتی جراحان در لندن برگزار گردید.

در این دوره که توسط دکتر اوا زوچروسکا و دکتر پاول پلاکویچ برگزار شد، پیوند استخوان اتوژن (autogenous tooth transplantation)، مواد و شیوه‌های نوین پیوند، آموزش داده شد.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا