ماموریت خبرگزاری سینا، ثبت و انعکاس دستاوردهای علمی و فناوری کشور است

سینا پرس: به گزارش خبرنگار سیناپرس، مهندس نصرالله جهانگرد در آیین آغاز به کار خبرگزاری علم و فرهنگ (سینا) با بیان اینکه جهاد دانشگاهی اولین نهاد دانش بنیان در جمهوری اسلامی است، گفت: اقتدار ملی ما بدون تکیه بر توسعه دانش و فناوری غیرممکن است پس باید قدردان این نهاد که تبدیل به نهادی فاخر و معتبر در عرصه علمی کشور شده، باشیم.

جهانگرد با ابراز امیدواری نسبت به اینکه جهاد دانشگاهی همچنان ماموریت های بزرگی در زمینه شکوفایی علمی و اقتصادی کشور بر عهده بگیرد، افزود: با توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دسترسی همه مردم به این حوزه ها، هر اتفاقی همراه خود در تاریخ به ثبت می رسد. در این شرایط ایجاد خبرگزاری تخصصی سینا، ماموریتی مضاعف در جهت ثبت و انعکاس دستاوردهای علمی و فناوری کشور محسوب می شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاسیس خبرگزاری سینا را متناسب با فعالیت تخصصی جهاد دانشگاهی و در راستای تجربه موفق نهاد در تاسیس خبرگزاری ایسنا توصیف و خاطرنشان کرد: امیدوارم  همانگونه که خبرگزاری ایسنا به خبرگزاری مهم و معتبر و قابل استناد کشور تبدیل شده، خبرگزاری سینا هم به همین صورت باشد که مطمئنا خواهد بود.  

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا