پایان کار بزرگترین نمایشگاه IT خاورمیانه

بزرگترین نمایشگاه IT در خاورمیانه روز یک شنبه هجدهم اکتبر برابر با 26 مهر ماه با تمرکز ویژه بر شبکه های وسیع اینترنتی ، علوم روباتیک و اینترنت در دبی آغاز به کار کرده  و امروز بیست و دوم اکتبر برابر با سی ام مهرماه به کار خود پایان خواهد داد . این نمایشگاه سی و پنجمین نسخه نمایشگاه سالانه اطلاعات فن آوری خلیج فارس و بزرگترین نمایشگاه IT در خاورمیانه ، آفریقا و آسیای جنوبی محسوب می شود .

با توجه به عنوان سال نوآوری ، نمایشگاه سالانه اطلاعات فن آوری خلیج ، این نمایشگاه را تحت موضوع " همه چیز از آینده اینترنت " (The Internet Future of Everything) و با محوریت ارکان نوآوری ، اتصال شبکه ، داده های بزرگ ، پویایی و امنیت برگزار می کند .

گفتنی است برند های تجاری اصلی و مهم جهانی شامل هاووی (Huawei) ، مایکروسافت (Microsoft) ، اینتل (Intel) ، اچ پی (HP) و گروه نرم افزار آلمانی SAP ، بر پایه فن آوری های اطلاعات و ارتباطات ، آخرین محصولات و نوآوری های خود را در این نمایشگاه ارائه دادند . لازم به توضیح است که به طور کلی سه هزار و هفتصد شرکت از 62 کشور و منطقه مختلف در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 تریکسی لوکمیرمند (Trixie LohMirmand) معاون ارشد مدیر مرکز تجارت جهانی دبی در رابطه با این نمایشگاه می گوید : « افراد می توانند در این نمایشگاه آخرین نوآوری های جهان را کشف کرده ، به ایجاد مشارکت های جدید پرداخته و یا به راه اندازی شبکه ارتباطی با بازرگانان سطح بالا و کارشناسان صنعتی منطقه ای و یا جهانی بپردازند .

لازم به توضیح است که نمایشگاه سالانه اطلاعات فن آوری خلیج  فارس امسال هر دو بخش سخت افزار و نرم افزار را در فن آوری اطلاعات و ارتباطات جهانی به نمایش خواهد گذاشت .

برآورد شده که این نمایشگاه در پنج روز برگزاری خود نزدیک به 150 هزار بازدید کننده از 150 کشور جهان داشته است .

منبع
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا