اولین استارتاپ ویکند سبز در تهران برگزار می شود

 سروناز آرین فر در گفت و گو با ایرنا افزود: مربیان این رویداد نیز افراد خبره و متخصص در حوزه کارآفرینی، کسب و کار، فنی و برنامه نویسی، طراحی، انرژی و محیط زیست هستند.

وی افزود: استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی – تجربی در سراسر دنیا است که در 3 روز متوالی و در انتهای هفته برگزار می شود که نخستین استارتاپ ویکند سبز تهران 27، 28 و 29 آبان ماه همزمان با هفته جهانی کارآفرینی برگزار می شود.
آرین فر گفت: در این رویداد شرکت کنندگانی اعم از دانشجویان، برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریابان و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا پرانگیزه ترین و خلاقانه ترین 54 ساعت زندگی شان را تجربه کنند، شرکت کنندگان در این 54 ساعت پس از مطرح کردن ایده هایشان، تشکیل تیم داده و شروع به اجرای ایده هایشان می کنند.
وی ادامه داد: در روز نخست، پس از مطرح کردن ایده ها، برترین آنها برای اجرا انتخاب می شوند، شرکت کنندگان در روز دوم به تیم های 7 یا 8 نفره تقسیم شده و تلاش خود را برای پرورش ایده و رساندن آن به مرحله اجرا آغاز می کنند.
آرین فر گفت: روز سوم زمان ارایه کارهای تکمیل شده تیم ها به هیات داوران است و در پایان تیم های اول، دوم و سوم انتخاب شده و جوایزی را برای پیشبرد کسب و کار خود دریافت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: استارتاپ ویکند سبز با فراهم ساختن محیطی برای طرح و اجرای ایده هایی با هدف حفظ محیط زیست، فرصت شروع یک کسب و کار سبز را به دوستداران محیط زیست هدیه می دهد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا