جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر برگزار می شود

 محسن شریفی ، مدیرکل دفتر سیاستگذاری پژوهشی و برنامه‌ریزی وزارت علوم در نشست مدیران استانی وزارت کشور برای هفته پژوهش در وزارت علوم گفت: جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود و امیدواریم رئیس جمهور نیز در این مراسم حضور داشته باشند.وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی تا اواخر مهرماه مهلت دارند که پرونده‌های متقاضیان را به دبیرخانه جشنواره در وزارت علوم ارسال کنند.

مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری پژوهشی و برنامه‌ریزی وزارت علوم تاکید کرد: این جشنواره در ۵ حوزه پژوهشگران، فناوران، واحدهای پژوهشی، واحدهای فناوری، حامیان پژوهش و فناوری برگزار می‌شود.

شریفی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها طی ارزیابی‌های اولیه کاندیداهای خود را به دبیرخانه جشنواره در وزارت علوم معرفی می‌کنند و در دبیرخانه رزومه افراد بر اساس فعالیت ۴ سال گذشته آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت پژوهشگران و فناوران برتر انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: در انتخاب این افراد، تعداد و کیفیت فعالیت‌های پژوهشی مورد توجه قرار می‌گیرد. شریفی افزود: در سال جاری معرفی پژوهشگران و فناوران دستگاه‌های اجرایی با مراکز پژوهشی و دانشگاه‌ها متفاوت است، اما شاخص‌ها به گونه‌ای تعریف شده است که انتخاب‌ها بر اساس استانداردهای بالا باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا