ارسال نخستین تصاویر با کیفیت 4K از ایستگاه بین المللی فضایی

در این گزارش ویدیویی می توانید تصاویر نخستین آزمایش دانشمندان ساکن ایستگاه بین المللی فضایی که با دوربین جدید ارسال شده به این ایستگاه برداشت شده است را مشاهده کنید. این دوربین جدید Red Epic Dragon نام دارد و در حقیقت امکان فیلم برداری با کیفیت 4K را برای این فضانوردان مهیا کرده است.

البته انتظار نداشته باشید که این گزارش ویدیویی نیز با کیفیت 4K به شما عرضه شود زیرا پخش این کیفیت نیاز به ساختار خاصی دارد که در حال حاضر تنها تعداد محدودی از سایت های جهان به آن مجهز هستند. در این ویدیوی منحصر به فرد می توانید مشاهده کنید که چگونه ساکنان ایستگاه بین المللی فضایی اقدام به افزودن مواد مختلف به یک حباب آب می کنند.

این حباب که در جاذبه نزدیک به صفر در ایستگاه بین المللی فضایی شناور است در حقیقت با تزریق این مواد به یک حباب حاوی داروی ضد اسید معده تبدیل می شود. به همین دلیل نیز در قسمت های پایانی این ویدیو می توانید شکل گیری واکنش های شیمیایی در درون این حباب را کاملا واضح مشاهده کنید.

شایان ذکر است که از این پس تصاویر بیشتری با کیفیت 4K از ایستگاه بین المللی فضایی به زمین ارسال خواهند شد و دوربین Red Epic Dragon قرار است به عنوان دوربین اصلی مورد استفاده برای ارسال گزارش های تصویری به زمین توسط ساکنان این ایستگاه مورد استفاده قرار بگیرد.