کنفرانس حالت جامع و مدار مجتمع برگزار شد

این کنفرانس به میزبانی اتحادیه بین‌المللی علوم رایانه و فناوری اطلاعات و با هدف ارائه نتایج جدیدترین تحقیقات و فعالیت‌ها در حوزه حالت جامد (solid state) و مدار مجتمع (IC) ترتیب داده شد.

مدارهای یکپارچه سیلیکون، مدار مجتمع دیجیتال و آنالوگ، دستگاه‌های RF، فیزیک دستگاه، پیشرفت فناوری حافظه فلش-  FeRAMPCMReRAMMRAM، مدارات مرکب و نیمه‌هادی، مواد نیمه‌رسانا و خصوصیات مواد، فناوری تجهیزات، سلول‌های خورشیدی و سایر منابع جدید انرژی، مهمترین محورهای این کنفرانس را تشکیل می‌دادند.

دکتر گوانگشو چانگ از دانشگاه وسترون کارولینا، پروفسور جی- شیان یونگ از دانشگاه ملی چانگهوا (تایلند)، دکتر ویراچمان وسنوئه از دانشگاه صنعتی مارا (مالزی)، سخنران ویژه کنفرانس بودند.

اساتید و پژوهشگران برجسته‌ای از کشورهای مالزی، فرانسه، کره‌جنوبی، آمریکا، تایوان، هند، اندونزی، ژاپن، استرالیا، قزاقستان، بلاروس، انگلیس، کانادا، تایلند، کلمبیا، ایران، اعضای کمیته اجرایی- فنی کنفرانس ICSIC2015 بودند. دکتر سید مجید مزینانی، عضو هیأت علمی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) نیز یکی از اعضای این کمیته بود.

همچنین مهندسان، پژوهشگران و محققانی از منطقه آسیا- اقیانوسیه، آمریکای شمالی و اروپا در این کنفرانس حضور داشتند.

تمامی مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس در مجله International Journal of Electronics and Electrical Engineering  منتشر خواهند شد.