کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب در همدان آغاز شد

 این کنگره به زبان انگلیسی برگزار می شود و بزرگترین و مهمترین گردهمایی جراحان اعصاب در کشور تاکنون است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در آیین افتتاحیه این کنگره با اشاره به قدمت علم پزشکی، تاریخچه علم اعصاب و روان و تحقق آرزوهای بشر با دستاوردهای حاصل از مطالعات علم اعصاب و روان، همکاری و تبادل نظر بین دانشمندان کشورهای مختلف را در توسعه هر چه بیشتر علوم موثر دانست.
دکتر حبیب الله موسوی بهار همچنین به موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای و علاقه مندی به همکاری‎های سازنده با دیگر کشورهای جهان اشاره کرد و افزود: دانشمندان ایرانی با وجود تحریم‎ها توانستند در ابعاد مختلف علمی، رشد کنند و هم اکنون ایران آماده جهش علمی بزرگی است.
وی ادامه داد: همدان با تاریخ چهار هزار ساله به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‎زمین به خود می بالد که آرامگاه دانشمندی شهیری چون بوعلی‎سینا را در خود جای داده است.
دبیر اجرایی این کنگره نیز با اشاره به روند برگزاری این کنگره گفت: کنگره جامعه جراحان بزرگترین کنگره اعصاب است که امسال به صورت بین المللی برگزار شد.
دکتر علی عبدلی با بیان اینکه 120 مقاله به کنگره جامعه جراحان ارسال شده است گفت: 60 مقاله به صورت سخنرانی و 40 مورد به صورت پوستر توسط استادان به نام علم اعصاب و روان ارائه می شود.
به گزارش ایرنا،این کنگره 16 و 17 مهر ماه در همدان برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا