رونمایی از محصولات جدید فناورانه در جشنواره پارک فناوری پردیس

امین‌رضا خالقیان، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل و دبیر اجلاس با اعلام این خبر افزود: این اجلاس از سال 81 تاکنون هرساله برگزار شده است و شرکت‌های برتر در حوزه‌های مختلف انتخاب و از آن‌ها تقدیر می‌شوند.

وی گفت: دستاوردهای این شرکت‌ها از پیش بررسی و انتخاب شده است و در این مراسم از آن‌ها رونمایی خواهد شد، همچنین گزارش جامعی از اقدامات یک‌ساله پارک نیز ارائه می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل پارک فناوری پردیس با اشاره به اینکه این اجلاس هر ساله با هدف تقویت هم‌افزایی و همگرایی شرکت‌های دانش‌بنیان پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود‌، عنوان کرد: ما در تلاشیم تا زمینه لازم برای آشنایی و هم‌افزایی میان مدیران شرکت‌های فناور، تعامل موثر با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داخلی، افزایش صادرات محصولات و خدمات فناورانه و همکاری با طر‌ح‌های خارجی را تقویت کنیم.

خالقیان، پیشرفت اقتصادی، تولید و توسعه فناوری را از دیگر اهداف برگزاری این اجلاس برشمرد و افزود: در این اجلاس از محصولات جدید در حوزه‌های فناورانه رونمایی و از برترین شرکت‌ها و برترین متخصصان در حوزه‌های دانش‌بنیان تقدیر می‌شود.

وی افزود: خروجی‌های این اجلاس، هر ساله به‌ صورت فزاینده‌ای توسعه پیدا می‌کند و علت این است که پروژه‌های بیشتری بین شرکت‌ها تعریف می‌شود.

براساس این گزارش، دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و نایب رئیس هیات امنای پارک فناوری پردیس و برخی مسئولان در این اجلاس حضور خواهند داشت و در هشت حوزه، شرکت‌های برتر معرفی می‌شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا