تلفن های همراه هیچ آسیبی به زنان باردار نمی زند

به گزارش ایرنا،وحید صدوقی در مراسم بهره برداری از پروِه های مخابراتی و فناوری اطلاعات در خراسان رضوی افزود: در این راستا میزان چگالی امواج و تششعات تلفن های همراه بر روی چهار هزار زن باردار در شهر تهران طی سال های اخیر بررسی شده است.

وی تاکید کرد: نتیجه این تحقیق و آزمایشات نشان داد که تلفن های همراه هیچ تاثیر منفی بر سلامت مادران باردار و نوزادان آنها ندارد.

وی با بیان اینکه آسیب پذیری تششعات تلفن های همراه در هنگام فاصله زیاد با دستگاه های آنتن دهی رخ می دهد، افزود: برای پیشگیری از تششعات تلفن های همراهٰ، مشترکان می بایست در جاده ها کمتر از موبایل استفاده کنند.

به گفته وی، تششعات تلفن های همراه در جاده ها به سبب دوری از دستگاه های آنتی دهی بیشتر است.

صدقی خاطر نشان کرد: تحقیقات انجام شده نشان داده است که هر چه فاصله گوشی موبایل از دستگاه آنتن دهی BTS کمتر بوده و تقویت سیگنال وجود داشته باشد، میزان تششعات تلفن های همراه کمتر است.

وی به مشترکان تلفن های همراه توصیه کرد، اگر در جاده ها همه خانه های آنتن تلفن همراهشان پر نبود، برای پیشگیری از تششعات، حتی الامکان از موبایل استفاده نکنند.

720 پروژه در حوزه مخابرات پست، پست بانک و اپراتورهای تلفن همراه و طرح های زیر ساختی استان خراسان رضوی روز سه شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان به بهره برداری رسید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا