جوانان اصلی‌ترین دارایی‌های کشورمان هستند

 با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان، سومین دوره جشنواره دکتر مینا ایزدیار با تقدیر از دکتر فرهاد خراشه و دکتر سینا ایزدیار و فردوس کاویانی به عنوان برگزیدگان و نام‌آور، برگزار شد.

دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این جشنواره که عصر پنج‌شنبه 9مهرماه سال جاری با حضور جمعی از برگزیدگان علمی در انجمن زرتشیان ایران برگزار شد، با اشاره به تاریخ درخشان و ارزش‌های انسانی کشورمان، جوانان را اصلی‌ترین سرمایه‌های این کشور دانست و افزود: این نگرش و فرهنگ که جوانان سرمایه های اصلی کشور هستند و نه نفت و گاز، در اقتصاد مسلط شود می‌تواند زمینه‌ساز حل بسیاری از مشکلات کشور شود.
معاون علمی و فناوری رییس جمهور، با اشاره به تخصیص بودجه بیش از 200 میلیون تومانی، ‌به صورت گرنت پژوهشی، به  برای کرسی پژوهشی دکتر مینا ایزدیار گفت: هنگام صحبت از پژوهش،‌باید هزینه های لازم اختصاص داده شود. معاونت علمی و فناوری هم‌اکنون به عنوان سازمان پیشرو در زمینه اعطای گرنت به پژوهشگران کشور، تا کنون بیش‌ترین میزان تسهیلات پژوهشی را در اختیار آنان قرار داده است.
 
دکتر اسفندیار اختیاری، دبیر سومین جشنواره دکتر مینا ایزدیار، با بیان انکه نخبگان یک کشور الماسهای آن کشور هستند گفت: نخبگانی که برای ایده و فکرشان و نیز انسانیت تلاش می کنند، الماسهای تراشیده کشور هستند وی افزود ما نخبه زیاد داریم ولی الماسهای تراشیده ای چون روانشاد دکتر مینا ایزدیار بسیار کم هستند.
دکتر اسفندیار اختیاری با بیان توضیحاتی در مورد جشنواره دکتر مینا ایزدیار گفت در جشنواره نخست تنها بخش علمی مطرح بود در دوره دوم بخش فناوری (تکنولوژی) نیز به جشنواره افزوده شد، امسال نیز بخش هنر به جشنواره دکتر مینا ایزدیار افزوده شده است.
جشنواره دکتر مینا ایزدیار جایی است تا افراد شاخص جامعه خود را بشناسیم و به آنها افتخار کنیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا