بیش از هزار و 800 فرآورده داروی گیاهی مجوز تولید گرفتند

امیرحسین جمشیدی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه چهارمین همایش طلای سبز افزود: از این تعداد یکهزار و 342 مجوز مربوط به فرآورده دارویی طبیعی و بقیه نیز به فرآورده های دارویی سنتی اختصاص دارد.
وی به حمایت مسوولان وزارت بهداشت از فرآورده های گیاه دارویی طبیعی و سنتی اشاره کرد و گفت: اگر وزارت بهداشت 10 سال پیش مجوز تولید یک معجون طب سنتی را صادر می کرد اغلب با شک و تردید به این موضوع نگاه می کردند، اما در حال حاضر تعداد زیاد مجوز تولید نشان دهنده اهتمام به این فرآورده ها است.
جمشیدی تولید بهترین فرآورده داروی گیاهی طبیعی و سنتی و اتخاذ بهترین روش های علمی در ارتباط با طب سنتی را وظیفه اصلی دست اندرکاران این حوزه دانست و گفت: وظیفه اصلی همه ما حرکت به این سمت است
دبیر علمی چهارمین همایش طلای سبز،به استقبال خوب صاحب نظران و اندیشمندان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با این اندوخته های علمی بتوانیم خدمات مناسبی را به مردم ارایه کنیم.
به گزارش ایرنا، چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی و تغذیه از هفتم مهرماه با حضور مسوولان و دست اندرکاران این حوزه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی آغاز به کار کرد. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا