اولین سمینار ملی فیزیوتراپی ورزشی برگزار می شود

دکتر عارف سعیدی دبیر اجرایی اولین سمینار فیزیوتراپی ورزشی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این سمینار آشنایی با تازه های فیزیوتراپی ورزشی در ایران برای متخصصین فیزیوتراپی ورزشی و سایر حرفه هایی که به نوعی با آسیب های ورزشی رو به رو هستند.

وی افزود: فیزیوتراپیست ورزشی اولین فردی است که با ورزشکار مصدوم روبه رو می شود و اولین خط درمان در آسیب هاب ورزشی به دست فیزیوتراپیست ورزشی است که از همان ابتدا مکانیسم آسیب به ورزشکار را می بیند و اولین و بهترین فردی است که می داند ورزشکار چطور آسیب دیده و بهترین تصمیم گیرنده برای درمان ورزشکار می باشد .

به گزارش مهر، دبیر اجرایی اولین سمینار ملی فیزیوتراپی ورزشی، محورهای مورد بحث در این سمینار را آخرین رویکردهای فیزیوتراپی بعد از آسیب های ورزشی بافت نرم ، برخورد با صدمات حاد ورزشی ، برخورد با صدمات مکرر مزمن در ورزش و نقش مدالیته های فیزیوتراپی در بهبود آسیب های ورزشی و همچنین آماده نمودن ورزشکار برای بازگشت به زمین پس از صدمات و جراحی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: این سمینار دارای ۱۰ امتیاز بازآموزی برای متخصصین فیزیوتراپی ورزشی، متخصصین پزشکی ورزشی و سایر حرف پزشکی است که به نوعی با آسیب های ورزشی از جمله متخصصین مغز و اعصاب و متخصصین ارتوپدی، مواجه هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا