فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی جراحی عروق

سینا پرس : کنفرانس بین المللی جراحی عروق با عنوان کامل International Society for Vascular Surgery 2015 congress (ISVS 2015) در روزهای  دهم تا دوازدهم ما سپتامبر سال 2015 برابر با نوزدهم تا بیست و یکم شهریور ماه سال 1394 به مدت سه روز در شهر آتن ، پایتخت یونان برگزار خواهد شد .

گفتنی است این کنفرانس توسط جامعه بین المللی جراحی عروق سازمان دهی شده است . کنفرانس بین المللی جراحی عروق با هدف پوشش دادن به تمامی جنبه های علمی در جراحی عروق و اندوواسکولار (Endovascular) و با ارائه آخرین پیشرفت های علمی و فن آوری مربوط به این زمینه ، برگزار خواهد شد و پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، پزشکان ، جراحان ، متخصصان عروق و دیگر کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات، ایده های نو و علمی بپردازند .    

بر اساس اعلامیه فراخوان مقاله کنفرانس ، مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در کنفرانس جهانی جراحی عروق در نظر گرفته شده اند ، از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با موضوع اصلی کنفرانس قابل پذیرش است .

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس باید  خلاصه مقاله خود را جهت داوری در زمان مقرر اعلام شده ، به آدرس الکترونیکی  info@isvscongress2015.com ارسال کرده  و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله می توانند نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ پانزدهم ماه می سال 2015 برابر با بیست و پنجم اردیبهشت ماه سال 1394 اعلام شده است و در تاریخ پانزدهم ژوئن سال 2015 برابر با بیست و پنجم خرداد ماه سال 1394 نتیجه خلاصه مقالات پذیرفته شده اعلام می شود. برای ثبت زودهنگام در این کنفرانس تا سی ام ژوئن سال 2015 برابر با نهم تیرماه سال 1394 فرصت در نظر گرفته شده است .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی http://isvs.com/  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا