آغاز به کار چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی و تغذیه

 سالم سازی فرآورده های گیاهی-طبیعی و سنتی از مزرعه تا سفره، بررسی چالش های موجود در زنجیره تامین و عرضه این فرآورده ها و محصولات،کاربرد آنها در درمان بیماری ها و در صنعت مواد آرایشی و بهداشتی از جمله محورهای این همایش است.دبیر اجرایی چهارمین دوره همایش طلای سبز با اشاره به ارسال 365 مقاله به دبیرخانه این همایش،گفت: از مجموعه مقالات ارسال شده، 85 مقاله پذیرفته شده است که پنج مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارایه می شود.

لیلی چگینی به برگزاری اولین جشنواره طب سنتی و تغذیه و برپایی نمایشگاهی در این رابطه را از برنامه های جانبی این همایش عنوان کرد و افزود:اغلب شرکت های فعال در حوزه داروهای گیاهی در این نمایشگاه حضور دارند تا آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید مردم قرار دهند.
چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی و تغذیه از امروز هفتم تا 10 مهر 1394 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود. آینده پژوهی در صنعت فراورده های طبیعی با رویکرد فروش و بازاریابی، نوشیدنی ها و چاشنی و فالوده های مفید سنتی، مزاج شناسی علمی از جمله کارگاه های آموزشی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا