برگزاری سمپوزیوم میکروبیولوژی در پورتوریکو

انجمن متخصصان رشته میکروبیولوژی کشور پورتوریکو Mirobiologists Society of Puerto Rico که به اختصار SMPR نامیده می شود ، در حال برنامه ریزی و تدارک برگزاری یکی از مهمترین رویدادهای علمی در این حوزه است . بر اساس گزارش های منتشر شده در این رابطه ؛ سمپوزیوم میکروبیولوژی پورتوریکو که چهارمین سمپوزیوم دانشجوئی در این حوزه به شمار می رود از تاریخ سوم اکتبر سال جاری ( برابر با یازدهم مهرماه ) در این کشور کوچک حوزه کارائیب برگزار می شود . در این سمپوزیوم ؛ دانشجویان و پژوهشگران این حوزه می توانند پژوهش های جدید خود را در شاخه های مختلف میکروبیولوژی به صورت عملی ارائه کنند .

گفتنی است این سمپوزیوم علمی با همکاری انجمن متخصصان رشته میکروبیولوژی کشور پورتوریکو و جامعه میکروبیولوزی ایالات متحده امریکا American Society for Microbiology برگزار می شود . جزئیات این برنامه در روزهای گذشته از سوی سخنگوی SMPR اعلام شده و بر این اساس قرار است این رویداد علمی به میزبانی دانشگاه پورتو ریکو University of Puerto Rico و در کالج کایی Cayey campus برگزار شود .

به گفته کارشناسان و برنامه ریزان این سمپوزیوم ، میکروبیوژی بر بخش های مختلف زندگی انسان تاثیر گزار بوده و در شاخه های مختلفی مانند صنایع غذائی و تغذیه ، سلامت و بهداشت عمومی ، محیط زیست و گرایش های مختلف دیگر اهمیتی کاربردی دارد .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا