میرزایی، رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی شد

در حکم دکتر محمد فرهادی خطاب به دکتر میرزایی آمده است: «امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف ریاست پژوهشکده را برپایه قوانین، سیاست‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید.

بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردی دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش‌آفرینی آن در اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا کنید.»

دکتر حسین میرزایی دارای مدرک دکتری جامعه‌ شناسی توسعه از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی گروه مطالعات توسعه اجتماعی این دانشگاه با مرتبه دانشیاری است.

گفتنی است، خاستگاه تاسیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی برآیند نتایج و تحلیل یافته هایی است که اساس و مبنایی علمی و پژوهشی داشته است. بدین گونه که این فرایند، حاصل دو جریان کاری و پژوهشی هم راستا، یکی در ستاد وزارت علوم و دیگری در ستاد طرح توسعه تحقیقات علوم انسانی و از تحلیل نتایج و یافته های پژوهشی حاصل شد. بر این اساس، ضرورت توجه به مطالعات و پژوهش های راهبردی، هسته اولیه تشکیل یک کانون تفکر ( Think Tank) در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را شکل داد که در نهایت منجر به موافقت قطعی شورای گسترش آموزش عالی با تأسیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در سال 1383 شد.

به گزارش ایسنا به موازات ارائه اساسنامه پیشنهادی به وزارت علوم، مجموعه شرح وظایف، نمودار تشکیلات و پست های سازمانی پژوهشکده با بهره گیری از نظرات صاحبنظران تصویب و پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌ خود را آغاز کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا