المپیاد؛ بهانه‌ای برای ارتقای سطح علمی

دکتر روین پاسالار در گفت وگو با ایسنا، المپیاد را مایه نشاط علمی و فضایی برای صمیمیت هر چه بیشتر بین تمامی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خواند و گفت: المپیاد فرصتی برای یادگیری فراتر از آموزش روتین در دانشگاه‌ها است.

این دکترای بیوشیمی اظهار کرد: هدف تنها ارتقای سطح علمی دانشجویان است و المپیاد بهانه‌ای بیش نیست چرا که در المپیاد سه نفر از دانشگاه موفق به کسب رتبه می شوند اما در کلاس‌های آموزشی المپیاد تعداد کثیری از دانشجویان می توانند حضور داشته باشند و سطح علمی خود را ارتقا دهند.

استاد برگزیده گروه بیوشیمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پس از گذشت هشت سال پیگیری برای برگزاری المپیاد، این مجموعه اکنون موفق شده که هفتمین سال برگزاری المپیاد را هم با موفقیت پشت سر بگذارد و اکنون نیز برای ارتقای سطح مرکز نیازمند مساعدت کمیته فنی المپیاد (متشکل از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی) هستیم که هنوز تصمیمات آن تصویب نشده است.

پاسالار تاکید کرد: دانشجو به عنوان عضوی از جامعه در مرحله اول باید به طور خودجوش سطح علمی را ارتقا دهد و در گام های بعدی بتواند به کشور و دیگران خدمت کند. امید است که در سال های آتی شاهد مشارکت هر چه بیشتر دانشجویان در این محفل آموزشی باشیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا