برگزاری ایده بازار مهندسی عمران دانشگاه امیرکبیر در آذرماه

 دبیر اجرایی ایده بازار تخصصی مهندسی عمران درباره جزییات این رویداد گفت: ایده بازار مهندسی عمران با طرح سوال اصلی «ایده شما برای راه اندازی کسب و کار پایدار و سودآور در راستای ایجاد محوطه دوستدار محیط زیست چیست؟» برگزار می شود که این محور تمامی زیر شاخه های مهندسی عمران از جمله ساخت و ساز، آب و مدیریت پسماند را در بر می گیرد.
شایگان شاکری نسب با بیان اینکه ایده های ارائه شده در این رویداد باید طی دو سال، بازگشت سرمایه داشته باشند، تصریح کرد: ایده ها می تواند در حوزه های آب، ساخت و ساز، انرژی، ضایعات پسماند، ایمنی و حمل نقل ارائه شود.
به گفته وی زمان ثبت نام در ایده بازار تخصصی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر از اواخر تیرماه آغاز شده است و مهلت آن تا 15 آبان ماه 94 ادامه خواهد داشت.
وی هدف از برگزاری این ایده بازار را افزایش و تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت عنوان کرد و درباره تفاوت های آن با دیگر ایده بازارها گفت: در به گزارش ایرنا،ایده بازار تخصصی مهندسی عمران تنها به معرفی ایده ها بسنده نمی شود بلکه مسیر تجاری سازی ایده ها نیز دنبال خواهد شد.
شایگان نسب ادامه داد: در این ایده بازار صاحبان صنایع ساختمان، مجریان پروژه های کلان عمرانی، شرکت کیسون و گروه مپنا حضور دارند که فرصت مناسبی است تا دانشجویان و ایده پردازان بتوانند ایده های خود را به صنایع معرفی کنند.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان سراسر کشور و ایده پردازان می توانند در این رویداد ثبت نام و شرکت کنند و علاوه بر برنامه های اصلی، سمینار رایگان فرصت های شغلی نیز برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا