طراحی اپلیکیشن ایرانی پخش ویدیوهای ۱۰ دقیقه ای

 این اپلیکیشن که « سرویس ۳» نام دارد بر پایه اینترنت نسل سوم برای سیستم عامل اندروید قابل دسترسی است و بزودی سیستم عاملهای IOS، ویندوزفون و سایر سیستم عاملها را نیز پوشش خواهد داد؛ کاربران غیر اندرویدی همچنین می توانند با مراجعه به وبسایت www.service۳.ir به محتوای سامانه سرویس ۳ دسترسی داشته باشند.

ارسال محتوای چند رسانه ای (ویدئو، فایل صوتی و…) با تنوع موضوعی در قالب سرویس های متنوع از طریق اینترنت باند پهن از جمله ویژگیهای این اپلیکیشن و سامانه وب آن است که با هدف فراهم آوردن محتوای چندرسانه ای بومی طراحی و تولید شده است.

به گفته طراحان این سامانه، با گسترش اینترنت باند پهن در کشور، لزوم ارائه محتوای چندرسانه ای به کاربران آنلاین احساس می شد تا آنها بتوانند در هر زمان و هر کجا که هستند بدون نیاز به جستجو در اینترنت و تماشای فیلمهای طولانی، از طریق اپلیکیشن و وبسایت به راحتی به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و اوقاتی را که در محیط های عمومی به انتظار هستند، مفید بگذرانند. با این هدف، سرویس ۳ حاوی فیلم های ۵ تا ۱۰ دقیقه ای در حوزه های مختلف هنری، ورزشی، سرگرمی و … طراحی شد تا افراد بتوانند در همین مدت کوتاه بالاترین بهره را ببرند.

بر همین اساس و باتوجه به سلیقه جامعه آماری که بیشتر جوانان هستند، معیارهای انتخاب ویدئوها در درجه اول پوشش سلیقه عموم مردم و تنوع و سپس تازگی محتوا بوده است.

امکان انتخاب کیفیت ویدئو توسط کاربر بر اساس سرعت اینترنت مورد استفاده وی از دیگر مزایای این سامانه است.

افزودن محتوای تخصصی در زمینه های مختلف، ارائه سرویسهای تعاملی، امکان پرداخت آنلاین، افزودن سرویس جدید بر اساس نظرات مخاطبین و پیشنهاد سرویس به کاربر بر اساس علاقه مندیها و سرویس های مشاهده شده وی از دیگر برنامه هایی است که برای بروز رسانی آینده این سامانه در نظر گرفته شده است.

به گزارش مهر،این اپلیکیشن قرار است در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۵ که از چهارم مهرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برپا می شود رونمایی شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا