تعداد کاربران اینستاگرام به ۴۰۰ میلیون نفر رسید

در ماه دسامبر سال گذشته‌ی میلادی اینستاگرام از نوعی دستاورد برای این شبکه‌ی اجتماعی خبر داد. آنها اعلام کردند که تعداد کاربران اینستاگرام به ۳۰۰ میلیون رسیده است. حالا یک سال از آن موقع گذشته و به نظر می‌رسد این سرویس همچنان روندی صعوی را طی می‌کنند زیرا آنها اخیرا خبر دادند که هم‌اکنون ۴۰۰ میلیون کاربر دارند. با توجه به این که این ارقام مشابه آمار فیس‌بوک نیستند، اما چنین تعدادی بسیار شگفت‌انگیز است.

براساس بعضی از این ارقام که اینستاگرام به اشتراک گذاشته است، آنها فاش کردند که ۷۵ درصد کاربران شان خارج از ایالت متحده زندگی می‌کنند؛ این نشان می‌دهد که یک چهارم کاربران اینستاگرام، آمریکایی هستند. همچنین در بلاگ این سرویس اشاره شده که برزیل، ژاپن و اندونزی از جمله‌ کشورهایی هستند که اینستاگرام در آنها محبوبیت زیادی دارد.

در بلاگ این شبکه‌ی اجتماعی نوشته شده: “وقتی که پنج سال پیش اینستاگرام راه‌اندازی شد، ۴۰۰ میلیون کاربر یک رویای دور از دسترس به نظر می‌رسید. حالا ما همین‌طور به تلاش‌مان برای بهتر شدن ادامه می‌دهیم. به شما کمک می‌کنیم که جهان را از طریق تصاویر تجربه کنید و به واسطه‌ی یک حس مشترک با دیگران ارتباط برقرار کنید.”

در این میان، اخیرا این شبکه‌ی اجتماعی از انتشار تبلیغات بیشتر و گسترده تر در سطح جهان خبر داده بود؛ تبلیغاتی که در میان پست‌ها آنها را خواهیم دید. با وجود ۴۰۰ میلیون کاربر، تبلیغات اینستاگرام بسیار با ارزش می‌شوند.

منبع:mag.digikala

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا