برنامه ویژه تامین زیرساخت های مخابراتی استان های گردشگری تدوین شد

به گزارش ایرنا ، 'محمود واعظی' شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری مازندران افزود: تراکم زیاد جمعیت در استان های مسافر پذیر باعث شده تا آنتن دهی و دسترسی خطوط تلفن همراه با مشکلاتی مواجه باشد .

وی با تاکید بر ضرورت تامین آسایش هموطنان ، ادامه داد : به همین منظور سرمایه گذاری بیشتری برای اجرای طرح هایی در قالب ارتقای ظرفیت سوئیچ و افزایش تعداد BTS تلفن های همراه این سه استان درنظر گرفته شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد : مشکلات خدمات ارتباطی و مخابراتی استان های مسافر پذیر کشور با این برنامه ویژه مرتفع خواهد شد .

وی از برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی بمنظور اجرای طرح های ارتباطی خبرداد و گفت: رویکرد این وزارتخانه حمایت از این بخش خواهد بود .

واعظی درخصوص مسائل دیتا سنتر و کارگزاران روستایی اعلام کرد : بیش از 70 درصد مسائل کارگزار حل شد و بقیه نیز حل می شود.

وی ادامه داد : اولین استانی که کلید دیتا سنتر به آن داده شد مازندران بود تا در بابل و ساری ایجاد شود. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات راستگویی را ویژگی اصلی دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: اعتماد و اقبال عمومی ماحصل این ویژگی دولت است.

وی تاکید کرد: با وجود تمامی فشارهای بین المللی ، جمهوری اسلامی ایران توانست به قدرت برتر در منطقه مبدل شود . 

همچنین با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، 287پروژه ارتباطی و مخابراتی مازندران شامل توسعه پهنای باند لایه لبه استان به ظرفیت GB28 ، راه اندازی سایت های BTS توسط اپراتورها به منظور ارائه سرویس نسل سوم و چهارم تلفن همراه، توسعه پهنای باند انتقال اپراتورها به ظرفیت E1504، توسعه سامانه های شبکه ، سوییچ مخابراتی و 127 کیلومتر فیبر نوری جدید به بهره برداری رسید . 

بیش از سه هزار میلیاردریال برای اجرای این طرح ها هزینه شده است .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا