شبکه اجتماعی تصویری کودکان ایرانی در نمایشگاه تلکام رونمایی می شود

کودکان و نونهالان از طریق این شبکه می توانند تصاویر برگزیده خود را شامل عکس و نقاشی به اشتراک بگذارند و از این طریق با یکدیگر ارتباط داشته باشند. 
مدیر واحد کسب و کار تله کام یکی از شرکت های بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تاکنون مشابه ایرانی این برنامه را مشاهده نکرده ایم، افزود: کارشناسان این مجموعه با سعی و تلاش خود توانسته اند این شبکه را راه اندازی کنند.
محسن یوسف پور با اشاره به اینکه 'پنجره' و 'بادبادک' دو برنامک دیگر در قالب سامانه خدمات کودک هستند، اظهار کرد: برنامک پنجره نیز به والدین، این امکان را می دهد تا بتوانند رفتارهای فرزندان خود را در فضای مجازی رصد کنند. 
وی ادامه داد: بادبادک یک برنامک آموزشی و سرگرمی است که به کودکان اجازه می دهد محتواهای چندرسانه ای تکمیلی بسیاری از نشریات و خدمات ویژه گروه کودک و نوجوان را در اختیار داشته باشند.
یوسف پور، اشتراک گذاری عکس کودکان و بهره گیری از فضای امن را از جمله خدمات سامانه خدمات کودک اعلام کرد و گفت: والدین از طریق این سامانه می توانند نظارت کافی بر نحوه فعالیت کودکان خود در فضای مجازی بر روی تلفن همراه داشته باشند.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام 2015) از چهارم تا هفتم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ایران تله کام، با توجه به نقش پراهمیت و ارزنده ارتباطات و فناوری اطلاعات، آشنایی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و همچنین به منظور معرفی توان توسعه و ظرفیت کشور در زمینه این صنعت برگزار می شود.
ارتقای دانش فناوری و تبادل اطلاعات روز، معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی ها و پیشرفت های کشورمان در این زمینه ها، ارتقای سطح مبادلات تجاری کشور در راستای توسعه صادرات غیرنفتی کشور، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کنندگان از مهمترین اهداف این نمایشگاه عنوان شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا