فراخوان شرکت درنخستین جشنواره کارآفرینی پل منتشر شد

به گزارش ایرنا از دبیرخانه جشنواره کار آفرینی پل،رویداد iBRIDGES خرداد ماه سال آینده برای دومین سال متوالی و طی سه روز توسط انجمن بین المللی مدیران ایرانی (i-aim) و با همکاری گسترده فعالان و خبرگان عرصه کارآفرینی در برلین برگزار می شود.

در این جشنواره گروهی از مشهور ترین صاحبان کسب وکارهای نو و سرمایه گذاران ریسک پذیر و مدیران ارشد شرکت ها از کشورهای ایران، آلمان و آمریکا در آن به سخنرانی و تبادل نظر می پردازند. 

علی زواشکیانی، دبیر این جشنواره با اعلام شش رشته ICT و IT، طراحی و تولید، پزشکی و بیوتکنولوژی، متالوژی و فناوری نانو و موارد دیگر (هنر مدیریت و…) از صاحبان ایده، نخبگان و دانشجویان سراسر کشور دعوت کرد با ارسال یک فیلم یک دقیقه ای به زبان انگلیسی در این جشنواره شرکت کنند. 

متقاضیان می توانند تا 30 بهمن ماه امسال طرح های خود را در وبسایت جشنواره به نشانی اینترنتی http://www.i-aim.org/ibridge/fa/default.aspx بارگذاری کنند.

آثار تا 20 اسفندماه امسال توسط منتخبی از کارآفرینان صاحب نام و متخصصان عرصه های مختلف تکنولوژی ارزیابی شده و نفرات بر تر انتخاب می شوند. 

داشتن یک موضوع جدید و خلاقانه (حتی در حد ایده و یا مراحل اولیه اجرا در یک استارتاپ)، ارائه مناسب و حرفه ای و رعایت اصول ارائه، بیان مناسب به زبان انگلیسی و زمان بندی از جمله ملاک های انتخاب آثار بر تر است. 

شرکت کنندگان در جشنواره پل و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت جشنواره مراجعه کنند.

سال گذشته این رویداد تحت عنوان BRIDGE در دانشگاه برکلی آمریکا برگزار شد که مورد استقبال گسترده کارآفرینان ایرانی و آمریکایی قرار گرفت. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا