افزایش ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر

دکتر مجید متقی طلب در گفت و گو با خبرنگار سینا پرس درباره اهمیت برپایی این نمایشگاه افزود: هم اکنون معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مشترک ساختاری برای حمایت و ورود شرکت های صادراتی به بازارهای بین المللی در چند حوزه تعریف کرده اند. در این ساختار پارک علم و فناوری گیلان به عنوان درگاه صادراتی محصولات شرکت های دانش بنیان کشورهای حوزه دریای خزر(CIS) تعریف شده و اعتباری نیز به این منظور اختصاص یافته است.

وی افزود: هرچند این اعتبار بسیار کم و ناچیز است و نمی توان کار خیلی بزرگی با آن انجام داد اما ما به دنبال این هستیم تا خودمان از ظرفیت شرکت های فناور و فعال مان برای ارتباطات بیشتر با کشورهای حاشیه دریای خزر استفاده کنیم.

رییس پارک علم و فناوری گیلان اظهار کرد: ما برای تحقق این منظور اواخر مهر امسال نشستی با دانشگاه ها و مراکز فناور حاشیه دریای خزر خواهیم داشت و نمایشگاه فن بازاری در دانشگاه دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است، پارک علم و فناوری گیلان چندی پیش فن بازاری از محصولات ارگانیک برگزار کرد.در این نمایشگاه شرکت های مستقر در پارک این استان و هفت پارک علم و فناوری دیگر حضور داشتند.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا