موسیقی را بدون نیاز به گوش بشنوید!

 با هدفون‌های قدیمی ارتباط کاربر با محیط اطرافش قطع می‌شود. هدفون جدید Batband که به تازگی طراحی شده، به کاربر این امکان را می‌دهد که بدون پوشاندن گوش‌هایش از میان استخوان سر خود به موسیقی گوش بدهد.
فناوری رسانایی یا هدایت استخوانی در طول دهه 1970 توسعه پیدا کرده و شامل نوعی انتقال صداست که در آن امواج صوتی از طریق استخوان‌های جمجمه به گوش داخلی منتقل می‌شود. ایمپلنت‌هایی که به شنوایی کمک می‌کنند، عمدتا بر این روش استوارند. اخیرا شرکت‌ها و کاخانه‌های ساخت هدفون، شروع به شناخت بهتر این پتانسیل کرده‌اند تا با استفاده از آن بتوانند تجربه شنوایی افراد را بهبود بخشند.

با هدفون Batband می‌توان ضمن گوش دادن به موسیقی، صدای محیط اطراف را نیز شنید. سه گیرنده در داخل این وسیله، استخوان‌های گیجگاهی و پس‌سری را هدف قرار می‌دهد و کمک می‌کند صدای کامل و خالص را از طریق جریان صدا در استخوان‌های جمجمه خود بشنوید.

این هدست از طریق بلوتوث به تلفن همراه یا رایانه متصل می‌شود و با باتری‌های لیتیومی قابل شارژ کار می‌کند که این امکان به کاربر را می‌دهد تا شش ساعت مداوم موسیقی گوش دهد. این ابزار همچنین به میکروفون داخلی مجهز است و امکان برقراری تماس‌های تلفنی دو طرفه را فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا،هدست‌های Batband در حال حاضر از طریق سایت شرکت Studio Banana Thing با قیمت 149 دلار قابل سفارش و خرید هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا