گزارش ویدئوئی از نمایشگاه گجت های واقعیت مجازی

نمایشگاه بازی های کامپیوتری در توکیو با عنوان Tokyo Game Show 2015 در حال برگزاری بوده و اصلی ترین تمرکز این نمایشگاه روی گجت های واقعیت مجازی و بازی های موبایل قرار دارد . این نمایشگاه ، یکی از اصلی ترین و مهم ترین نمایشگاه های بین المللی در حوزه بازی های کامپیوتری محسوب شده و در آن بیش از 480 شرکت مختلف از سراسر دنیا به ارائه محصولات و فناوری های جدید خود می پردازند . با توجه به علاقه روز افزون مردم جهان به این حوزه و جذابینت های فراوان موجود در بازی های کامپیوتری و سرگرمی های الکترونیکی ، کارشناسان پیش بینی می کنند بیش از 220 هزار نفر بازدید کننده از این نمایشگاه دیدن کنند .

در این نمایشگاه شرکت مشهور سونی که از شرکت های پیشرو در حوزه بازی های کامپیوتری و گجت های واقعیت مجازی به شمار می رود ، کنسول جدید ترفیع یافته پلی استیشن VR  یا  PlayStation VR را به نمایش گذاشته است . بر اساس اطلاعات منتشر شده در این رابطه ، کلاه هلمت ویژه واقعیت مجازی سونی که پیش از این با نام پروژه مورفیوس Project Morpheus شناخته شده و برای استفاده در پلی استیشن 4 طراحی شده است ، تا سال آینده وارد بازارهای جهانی خواهد شد .

در حال حاضر شرکت سونی از این کلاه های ویژه در غرفه خود استفاده کرده و بازدیدکنندگان می توانند از این گجت برای آزمایش بازی های مختلفی از جمله Bloodborne The Old Hunters,” “Gravity Rush 2” و “Uncharted 4.” استفاده کنند .

در همین زمینه یاس تاکاهاشی Yas Takahashi از مدیران ارشد شرکت سونی و رئیس بخش استراتژی و برنامه ریزی این شرکت ،  اعلام کرد : ” شرکت سونی در نظر دارد تا در پی تامین نیازهای بازار سرگرمی های دیجیتال ، به توسعه بازی های دینامیک فکری پرداخته و برندهای تجربی جدیدی در این حوزه به وجود آورد ” وی در ادامه توضیحات خود افزود : ”  کیفیت صدا و تصویر PlayStation VR و زاویه دید 100 درجه آن به افراد این امکان را می دهد که به صورت کامل در فضای بازی قرار بگیرند . در حال حاضر امکان استفاده از این گجت در نمایشگاه وجود دارد اما به دلیل تراکم افراد داوطلب ، کسانی که قصد آزمایش این گجت را دارند ، باید در حدود دو ساعت منتظر بمانند .

در این نمایشگاه همچنین انواع بازی های مربوط به تلفن های همراه نیز ارائه شده است . بر اساس گزارش های رسمی ، در نمایشگاه بازی های کامپیوتری توکیو ، بیش از یک هزار و 283 محصول جدید در حوزه بازی های تلفن همراه و 510 نرم افزار کاربردی یا اپلیکیشن های جدید  ویژه موبایل ارائه شده است . “

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا