برگزاری همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات با هدف بررسی مفاهیم این حوزه

سازوکارهای سنجش، پایش و کنترل راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات – معیارها، شاخص ها و متریک ها در این حوزه و نظام های مدیریت و فرایند سنجش و پایش و کنترل IT از جمله محورهای این همایش هستند. همچنین سنجش کیفی خدمات و محصولات فناوری اطلاعات، مدیریت دارایی ‏های فناوری اطلاعات در سازمان ها از دیگر محورهای این همایش به شمار می روند.

رییس دبیرخانه چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات با اشاره به فراخوان این همایش برای پذیرش مقالات گفت: علاقمندان اعم از دانشجویان، متخصصان و کارشناسان حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات می توانند مقاله های خود را تا 15 آبان ماه سال جاری به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
علی آذرکار اظهار کرد: انتخاب کارفرمای برتر در حوزه برون سپاری پروژه های IT و برگزاری نشست مشترک بخش دولتی و خصوصی در مورد چالش های تعریف و اجرای پروژه های مشاوره در حوزه فناوری اطلاعات، از جمله برنامه های این همایش است.
وی با بیان اینکه این همایش در مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی برگزار می شود، گفت: نمایشگاهی نیز به منظور معرفی فعالیت ها و خدمات شرکت های فعال در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات و حوزه های مشاوره در حاشیه این همایش برپا می شود.
علاقمندان می تواند اطلاعات مربوط به چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات و سوابق همایش های گذشته را در وبگاه این همایش به نشانی www.itcg.ir دریافت کنند. زمان ثبت نام در این دوره از همایش در روزهای آتی اعلام می شود.
در اولین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات که در زمستان سال 1391 برگزار شد، به تشریح مفاهیم راهبری سازمانی فناوری اطلاعات به عنوان یکی از الزامات رشد و بهره وری در سازمان ها پرداخته شد.
رویکرد دومین همایش، ارتقای ظرفیت کارفرمایی در تعریف و اجرای پروژه‏ها و خدمات فناوری اطلاعات بود. در سومین دوره این همایش نیز رویکرد ممیزی فناوری اطلاعات مدنظر قرار گرفت و تجارب متعدد مدیریتی داخلی و بین المللی در این حوزه تشریح و بررسی شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا