حدود 40 طرح در دستور کار شورای عالی فضای مجازی قرار دارد

رضا تقی پور در حاشیه آیین ترحیم آیت الله خزعلی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تشکیل جلسات شورای عالی مجازی در دوره جدید افزود: با توصیه رهبر معظم انقلاب در جلسه ای که در خدمت ایشان بودیم، پس از صدور حکم دوره دوم تاکید کردند که جلسات باید به صورت منظم و مرتب تشکیل شود و در مورد مسایل فضای مجازی تصمیم گیری شود.

وی تصریح کرد: نکته اینجاست که رهبری فرمودند اگر در جلسات رییس جمهوری غایب است، جلسه با حضور نایب رییس تشکیل شود.
تقی پور درباره دعوت نشدن یک عضو از شورای عالی فضای مجازی در جلسه پیشین شورا گفت: دعوت نشدن یک عضو، عدم رعایت قانون بوده ولی از این پس با توجه به انتصاب محمدحسن انتظاری (دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی) وی عضو حقیقی بوده و در جلسات حضور خواهد داشت.
وی افزود: در جلسه ای که محمدحسن انتظاری حضور نداشت، بسیاری از اعضا از جمله رییس مجلس شورای اسلامی از زحمات وی قدردانی و تشکر کردند.
مجلس ترحیم آیت الله خزعلی عضو خبرگان رهبری صبح یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم در مدرسه عالی شهیدمطهری تهران آغاز و همچنان ادامه دارد.
آیت الله ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس بنیاد بین المللی غدیر صبح چهارشنبه هفته گذشته در سن 90 سالگی و پس از سال ها بیماری دار فانی را وداع گفت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا