رئیس یازدهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر معرفی شد

 یازدهمین جشنواره ایده‌های برتر طی چهار مرحله و در قالب برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در سال 94 با هدف توانمندسازی ایده‌های برتر توسط پارک‌های علم و فناوری و همچنین با تمرکز بر محورهای دارای اولویت و ایجاد سامانه پایش و ارزیابی جهت راهبری ایده‌های فناورانه به سمت تشکیل شرکت‌ها و موسسات فناور برگزار می‌شود.

برنامه‌های جانبی از جمله نشست تخصصی صاحب نظران و نمایشگاه ابتکارات و اختراعات از جمله ویژگی‌های این دوره از جشنواره محسوب می‌شود. طبق زمانبندی توافق شده، مقرر شد در مرحله نخست از اول مهرماه امسال فراخوان جشنواره اعلام و ایده‌ها در سایت ثبت شوند که البته جمع‌آوری ایده‌ها از طریق دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری صورت خواهد گرفت و در مرحله دوم نیز ویدئویی سه تا پنج دقیقه‌ای توسط ایده پردازان منتخب مرحله نخست در نیمه دوم آبان ماه امسال ارسال شود که پس از آن سخنرانی و تشریح ایده در مقابل هیئت داوران توسط منتخبان مرحله دوم انجام و ایده پردازان برتر در هفته پژوهش انتخاب می‌شوند.

بر اساس این گزارش، با توجه به اهمیت موضوع آب و توسعه فناوری در این حوزه به عنوان یکی از اولویت‌های کلان کشور، میزگرد تخصصی و نمایشگاهی در حوزه آب به همراه جایزه طرح‌های حوزه آب توسط مرکز توسعه فناوری آب پارک علم و فناوری یزد در حاشیه این جشنواره برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا