فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی بهداشت و پزشکی، فرانسه

سینا پرس : کنفرانس بین المللی بهداشت و پزشکی با عنوان کامل MacroTrend Conference on Health and Medicine در روزهای بیست و یکم و بیست و دوم دسامبر سال 2015 برابر با سی ام آذر ماه و اول دی ماه سال 1394 به مدت دو روز در شهر پاریس فرانسه برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند  .

محققان ، دانشجویان، اساتید دانشگاه ها، پزشکان، دندانپزشکان ، زیر گروه های مختلف پزشکی و سایر کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش است . برخی از این عناوین که این کنفرانس بر آنها تمرکز خواهد داشت ، عبارت اند از : سلامت جایگزین ، دندانپزشکی ، ناتوانی و توانبخشی ، ایمنی مواد غذایی ، علم پیری شناسی ، بیماری های عفونی ، پزشکی و علوم پزشکی ، پرستاری ، غده شناسی ، روان پزشکی ، مددکاری اجتماعی ، قلب ، پوست ، پزشکی خانواده ، سلامت ، اخلاق پزشکی ، مغز و اعصاب ، تغذیه ، بهداشت عمومی ، بهداشت زنان   و پزشکی ورزشی .

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به وب سایت دبیرخانه  کنفرانس ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ بیستم ماه اکتبر سال 2015 برابر با بیست و هشتم مهر ماه سال 1394 اعلام شده است و در تاریخ پانزدهم نوامبر سال 2015 برابر با بیست و چهارم آبان ماه سال 1394 خلاصه مقالات پذیرفته شده اعلام می شوند .

لازم به ذکر است که بر اساس اعلام رسمی کمیته برگزار کننده کنفرانس ، مقالات برگزیده در مجله MacroTrends in Health and Medicine JMHM به چاپ خواهد رسید .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی   http://www.macrojournals.com/paris/health_and_medicine    قابل دسترسی و مشاهده است . 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا