آزمایش سیستم خودکار کنترل جنگ های الکترونیکی

اداره مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه در گزارشی ویژه اعلام کرد که این کشور قصد دارد از سیستم خودکار کنترل جنگ های الکترونیکی مدرنی یا automated electronic warfare (EW)  که به تازگی طراحی و ساخته شده است در حین مانور استراتژیک سال 2015 استفاده کرده و آن را به طور رسمی مورد آزمایش قرار دهد .

سخنگوی وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد : " متخصصین سیستم خودکار کنترل جنگ های الکترونیکی در تیپ فرماندهی خودکار ؛ این سیستم را در مرکز تمرینی 2015 مستقر کرده و برای آزمایش این برنامه آماده هستند . "

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این زمینه ؛ نیروهای متخصص  سیستم خودکار کنترل جنگ های الکترونیکی  در این مانور قصد آزمایش انواع جدید و مدرن روش های جنگ الکترونیک از جمله حملات الکترونیکی و اطلاعات جنگ الکترونیکی متراکم در حوزه های خاص را دارند .

در این گزارش ویژه همچنین ذکر شده است : " اپراتورهای ویژه سیستم های خودکار کنترل جنگ های الکترونیکی در این برنامه موظف به اجرای پوشش سنگین تراکم سیگنال های رادیوئی برای حفاظت از سربازان پیاده ای که در حال حرکت و راهپیمائی هستند از خطر مین های زمینی کنترل از راه دور بوده و باید در این زمینه موفق عمل کنند . "

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا