درباره توافقات هسته‌ای عاقلانه تصمیم بگیریم

همچنین درباره‌ توافقات هسته‌ای نیز عاقلانه اظهارنظر و تصمیم‌گیری کنیم و نه بدبین و نه ذوق‌زده باشیم.

 حسن هاشمی در بیست‌و هفتمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد در سالن همایش‌های صدا‌وسیما اظهار کرد: فرهنگ جهادی یا غیرجهادی یعنی این‌که همچنان از آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس حمایت کنیم و نگذاریم آسیبی به بیت‌المال وارد شود که در این زمینه همه باید اعم از دستگاه اجرایی و قضایی حساب باشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: جهادگران عرصه دفاع مقدس به شرایط موجود معترضند چرا که با آرمان‌های دفاع مقدس همچنان فاصله داریم و آنچه که انتظار از قوه اجرایی و قضایی می‌رود با آرمان‌ها فاصله دارد و باید به جایی برسیم که دیگر نبینیم که کسی به خاطر نداری به بیماری یا اسیب‌های اجتماعی مبتلا شده است.

وی تصریح کرد: چهره برخی شهرهای کشور بی‌شباهت به گذشته نیست اما اگر به میراث خودمان و شهدایی که جانشان را فدا کرده‌اند بنگریم باید از معیشت مردم دفاع کنیم و احترام مردم را نگه داریم، چرا که اگر حکومتی موفق شده است در گرو آرامش، رفاه و آسایش مردم‌اش بوده است.

هاشمی اظهار کرد: دولت در شرایط کنونی از نظر اقتصادی در وضعیت سختی قرار دارد و در عین حال موفقیت‌های ارزشمندی به دست آورده که به تعبیر رهبر معظم انقلاب آرامش به وجود آمده در جامعه یکی از همین موفقیت‌ها بوده است.

به گزارش ایسنا،وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: موفقیت دولت در مساله‌ هسته‌ای و توافقات هسته‌ای نبایستی به ویژه در آستانه انتخابات باعث دو دستگی شود و باید از این مساله پرهیز کنیم که نه از آن پشیمان شویم نه این‌که تصور کنیم اتفاق خاصی افتاده است تا مردم انتظار بی‌جا از دولت و مسوولان پیدا کنند بلکه باید از فرصت‌های به وجود آمده استفاده کنیم تا با عقلانیت و امکاناتی که داریم در جهت از بین بردن فقر و ایجاد آرامش نسبی جامعه تلاش کنیم.

وی گفت: در وزارت بهداشت پس از تلاش‌های بسیار و با کمک وزیر نفت توانستیم مقالات الکترونیک را که در بیش از 500 مرکز تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گرفت به خارج از کشور بفرستیم تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید و این همان محدودیت‌هایی است که هنوز دولت برای انتقال پول و ارز با آن مواجه است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا