بررسی چشم انداز آینده اینترنت و فن آوری

هک سیستم های امنیتی از یک پایگاه داده ها ، سوار شدن بر ترن های عجیب و گشت زدن با ماشین های بدون راننده ، تجربه هایی است که می توان آنها در نمایشگاه ExpoInternetLA در بوینوس آیرس آرژانتین به دست آورد.

مارتین تودرس (Martin Todres) مدیر نمایشگاه ExpoInternetLA در مصاحبه ای مطبوعاتی در توضیح تمرکز این رویداد در اینترنت و ارائه فرصت به بازدیدکنندگان برای بازی ، لمس و تجربه مستقیم هر فرد ، اعلام کرد : « ایده برپایی نمایشگاه زمانی ایجاد شد که فن آوری و تکنولوژی همه چیز را به هم مرتبط کرد . »

قابل توجه است که ویترین های نمایش نمایشگاه ExpoInternetLA به ارائه راه های استفاده از فن آوری های مختلف ، طیف گسترده ای از شرایط و افزایش عملکرد ورزشی در بهبود سلامت روان می پردازد .

فرناندو تاموگل (Fernando Tarnogol) پایه گذار شرکت  PsyTech  با هدف اصلی  کمک به مردمی که در عصر اینترنت زندگی کرده و شناخت دقیقی از آن ندارند و غلبه بر ترس و اضطراب آن ها به مهار واقعیت مجازی پرداخت . او در فضای این نمایشگاه با یکی دیگر از شرکت های فن آوری به نام Novaworks ، به مطبوعات وعده طرح واقعیت مجازی را داده است .

او در این رابطه می گوید : « این یک ابزار خلاقانه بوده و همچنین معنای جدیدی از ارتباطات را ارائه می دهد چرا که تا کنون ما به مصرف محتوای درون یک چارچوب می پرداختیم که در آینده وجود نخواهد داشت . »  

تاموگل در ادامه اظهاراتش افزود : « برای جذب مشتری نیاز به اشکال جدید نقل و هدایت مصرف کننده است تا آن چه را که تولید کننده در نظر دارد ارائه شود و برای نشان دادن آن تلاش می کند ، درست انجام شود. »

لازم به توضیح است که کشور آرژانتین با همه نقاط ضعف و قوتش ، در حال تبدیل شدن به یک قطب و مرکز نوآوری تولیدات نرم افزاری Preguntados/Trivia Crack است که به عنوان چهارمین برنامه نرم افزاری جهان که بیشترین دانلود را داشته ، شناخته می شود .  این کشور اخیرا تصور به هم پیوستن ماشین های بدون راننده را ارائه داده است .

انریکه کورتس فونس (Enrique Cortes Funes) از بنیانگذاران Inipop گفته است که در حال حاضر اتومبیل های هوشمند (smart cars) در سراسر جهان وجود دارند. او اعلام کرد که شرکتش به چالش کشیدن معرفی این خودرو را در یک منطقه ، جایی که وجود چنین فن آوری و تکنولوژیی بسیار دور از واقعیت باشد ، می پذیرد . در واقع این نوآوری ، استفاده از هوش جمعی به گونه ای که کاربران می توانند اطلاعات و تصمیم گیری هوشمند به عنوان یک گروه را به اشتراک بگذارند ، محسوب می شود .

بر اساس گزارش های آلخاندرو آیپاراگوئره (Alejandro Iparraguirre) از تولید کنندگان بازی های کامپیوتری ، آرژانتین پس از برزیل دومین کشور امریکای جنوبی در تولید بازی های کامپیوتری است . او در این رابطه می گوید که صنعت آرژانتین ، که از بیست سال گذشته به عنوان ارائه دهنده خدمات کار عمل می کرده ، در حال انتقال به توسعه دهنده و ایجاد کننده است.

آلخاندرو آیپاراگوئره از ساخت یک نوع از بازی های ماریو بروس (Mario Bros game) خبر داد که در آن شخصیت اصلی ،  ماپوچه پسر سرخ پوستی (Mapuche Indian boy) است که باید با توجه به آداب و رسوم و دانش بومی قبیله اش، با ابزار لازم موانع را پشت سر بگذارد .

منبع
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا