ضرورت مبارزه با فشار خون در بیماران قلبی

به تازگی بیانیه ای رسمی از سوی کیم ویلیامز، رئیس کالج متخصصان قلب آمریکا، منتشر شده است. این بیانیه به نتایج مثبت به دست آمده از آزمایش های مربوط به کنترل اهداف در زمینه کاهش فشار خون در بیماران اشاره داشته است. شایان ذکر است که مجریان این تحقیقات، دانشمندانی از انستیتو ملی سلامت  در ایالات متحده امریکا بوده اند.

کیم ویلیامز ضمن اشاره به اهمیت درمان بیماری فشار خون و نیاز به رفتارهای تهاجمی برای درمان آنها در این باره می گوید: «حدود 70 میلیون آمریکایی مبتلا به فشار خون بالا هستند و تنها نیمی از آنها بیماری خود را تحت کنترل دارند. اطلاعات اولیه در این زمینه به خوبی نشان می دهد که چرا جمعیت حمایت از بیماران قلبی و عروقی باید به شدت با بیماری فشار خون که منجر به سکته مغزی، بیماری های قلبی و کلیوی می شود، مبارزه کند.»

او در ادامه سخنان خود به مزایای دوره SPRINT اشاره کرده و در این باره نیز بیان کرد: «جزئیات دوره آزمایشی SPRINT می تواند عامل مهمی در جهت ایجاد دستورالعمل هایی باشد که با هدف درمان فشار خون، طراحی می شوند. در این میان، این داده ها می تواند به پزشکان در جهت دست یابی به بهترین زمان درمان بیماران مبتلا به بیماری فشار خون اطلاعات مناسبی بدهد.»

شایان ذکر است که بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری های قلبی به صورت مناسب به موارد پیشگیری از فشار خون توجه ندارند و از همین رو نیز باید رویکردی تهاجمی برای پیشگیری و درمان این بیماری در پیش گرفت تا خطرات بیشتری برای بیمار به وجود نیاید.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا