همایش طلای سبز برگزار می‌شود

چهارمین دوره همایش طلای سبز با هدف بررسی کاربرد فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در حوزه‌های مختلف به ویژه نقش فرآورده‌های طبیعی در سلامت پوست و مو با بهره‌مندی از حمایت سازمان غذا و دارو و معاونت طب سنتی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

در این همایش و جشنواره جمعی از مسوولین وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو شرکت می‌کنند. همچنین محورهای این همایش شامل سالم‌سازی فرآورده‌های گیاهی، طبیعی و سنتی از مزرعه تا سفره، چالش‌های موجود در زنجیره تامین و عرضه فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی، کاربرد فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در درمان بیماری‌های متداول،‌ کاربرد فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی صنعت داروسازی، کاربرد فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در بیماری‌های پوست و مو و کاربرد فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در صنعت مواد آرایشی و بهداشتی است.

بنابر اعلام روابط عمومی برگزاری این همایش، از اهداف برگزاری همایش طلای سبز می‌توان به بازبینی جایگاه فرآورده‌ها و محصولات طبیعی و سنتی در کشور، برقراری ارتباط میان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی با صاحبان صنایع و مسئولین و مراجع قانون‌گذاری، شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود در صنعت فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی، معرفی رویکردهای نوین در مسیر پروژه‌های مطالعاتی و تحقیقاتی و معرفی ظرفیت و پتانسیل موجود در شرکت‌های فعال در صنعت فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی اشاره کرد.

در این همایش سخنرانی‌های علمی، اجرای پنل‌های تخصصی،‌ برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه تخصصی ویژه پزشکان، داروسازان و متخصصان،‌ برپایی نمایشگاه تغذیه و طب سنتی برای بازدید عموم، انتشار کتاب همایش،‌ اعطای حداکثر امتیاز بازآموزی و اعطای گواهینامه نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا،این همایش از هفت تا 9 مهر ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا